English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه ناظر جدید گمرکات استان آذربایجان‌غربی

برگزاری آیین معارفه ناظر جدید گمرکات استان آذربایجان‌غربی
آیین معارفه ناظر جدید گمرکات استان آذربایجان‌غربی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران،  در محل سالن اجتماعات گمرک ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شعبه ارومیه، در این جلسه که با حضور «ذاکری» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مسئولان استانی، ناظر گمرکات آذربایجان‌شرقی، روسای گمرکات تابعه، رییس و اعضای اتاق بازرگانی استان آذربایجان‌غربی و تجار و پرسنل گمرک ارومیه برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات «صادق برکابیان» ناظر پیشین در طی دوره سه ساله تصدی مسئولیت، «توحید آذربد» به عنوان ناظر جدید گمرکات استان معرفی شد.

«علی مصطفوی» مديرکل سیاسی استانداری آذربایجان‌غربی در این آیین ضمن قدردانی از «برکابیان»، ناظر پیشین گمرکات استان، انتصاب آقای آذربد را تبریک گفت و نسبت به تلاش ایشان در ساماندهی بیش از پیش گمرکات استان ابراز امیدواری کرد.

وی همچنین بر نقش راهبردی استان و گمرکات شش‌گانه مرزی تابعه در تجارت بین‌المللی در طول مرز 967 کیلومتری استان با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان تاکید و تعدد بخشنامه‌ها و قوانین بعضاً متناقض یا قدیمی و عدم تجهیز گمرکات به سخت‌افزارهای نوین و ناکافی بودن تعداد دستگاه‌های XRAY  موجود را از مشکلات موجود برشمرد.

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان‌غربی با اعلام راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی در گمرک بازرگان، ضمن تایید سلامت اداری اغلب پرسنل دست‌اندرکار، بر نظارت و آموزش پیوسته ایشان تاکید کرد و توجه و فعالیت بیشتر در راستای حل مشکل قاچاق سوخت در گمرکات استان را لازم دانست.

بر اساس این گزارش، دکتر ذاکری، سخنران دیگر مراسم نیز ضمن آرزوی توفیق برای آقای آذربد و درخواست از مسئولان محلی و استانی جهت همکاری بیش از پیش و توصیه ایشان به تعامل بیشتر با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و تجار و ارباب‌رجوع، از خدمات آقای برکابیان قدردانی و تشکر کرد.

«صادق برکابیان» ناظر سابق گمرکات استان در سخنانی با قدردانی از پرسنل گمرک، به‌ویژه در نقاط صعب‌العبور و مرزی به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور، با تاکید بر شایستگی‌های فراوان آقای آذربد و تبریک و خوش آمدگویی، برای وی در تصدی این پست آرزوی موفقیت نمود.

در نهایت، «توحید آذربد» ناظر جدید گمرکات استان آذربایجان‌غربی نیز در سخنانی، تعدد رویه‌ها و مقررات گمرکی را از مهم‌ترین مشکلات این عرصه برشمرد و با اشاره به عضویت کشورمان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا، یکپارچه‌سازی خدمات گمرکی با سایر کشورهای عضو را در جهت تسریع انجام خدمات گمرکی مفید دانست.

در خاتمه مراسم، آقایان «حبیبی» مشاور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مصطفوی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان و «قهرمانی» سرپرست شعبه ارومیه، با اهدای لوح سپاس از خدمات آقای برکابیان تجلیل و برای ایشان در مسئولیت‌های آتی آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است؛ «کاظم مرتاض» عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ارومیه و «غفارپور» مدیرکل دارایی و امور اقتصادی استان آذربایجان‌غربی نیز در سخنانی از زحمات «برکابیان» ناظر پیشین گمرکات استان قدردانی کردند.

شایان ذکر است؛ «توحید آذربد» ناظر جدید گمرکات آذربایجان‌غربی، مدیریت گمرک جلفا و مدیریت گمرک سهلان را در کارنامه کاری خود دارد.










۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۳
تعداد کلیک: ۱,۸۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500