English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شعبه ارومیه

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شعبه ارومیه
آیین معارفه سرپرست جدید و تکریم مدیر سابق شعبه ارومیه با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان (منطقه آزاد ماکو) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، «علی حسین‌زاده» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی بازرگان در مراسم معارفه «اسد قهرمانی» به عنوان سرپرست جدید شعبه ارومیه، ضمن ابلاغ سلام سرپرست محترم و دیگر اعضای هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از خدمات چهار ساله «محمود مقیمی» مدیر سابق شعبه ارومیه قدردانی کرد.

«احمد برکابیان» ناظر گمرکات استان آذربایجان‌غربی و مدیرکل گمرک ارومیه نیز در حاشیه این مراسم با مدیرعامل شرکت بازرگان و مدیران سابق و جدید شعبه ارومیه دیدار و ضمن تشکر از زحمات آقای مقیمی، بر همکاری روزافزون و هماهنگی بیش از پیش گمرک و شرکت انبارهای عمومی تاکید کرد.

در پایان این آیین نیز جمعی از پرسنل به نمایندگی از کارکنان شعبه ارومیه با اهدای هدایایی از زحمات چهار ساله آقای مقیمی قدردانی کرده و برای ایشان در عرصه خدمت آرزوی توفیق روز افزون کردند.







۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۱۱
تعداد کلیک: ۱,۶۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500