English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نایب قهرمانی تیم فوتسال شعبه ارومیه در مسابقات جام آزادسازی خرمشهر

نایب قهرمانی تیم فوتسال شعبه ارومیه در مسابقات جام آزادسازی خرمشهر
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شعبه ارومیه، تیم فوتسال پایگاه بسیج شهید همدانی شعبه ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال جام آزادسازی خرمشهر در ارومیه شد.

در این دوره از مسابقات که به همت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان ارومیه و فدراسیون بازی‌های بومی‌محلی و به میزبانی مجتمع ورزشی شرکت دخانیات ارومیه برگزار شد، تیم فوتسال شعبه ارومیه با قبول شکست در بازی نهایی در برابر تیم کارخانه قند ارومیه به مقام نایب قهرمانی رسید. 

گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه سرهنگ «رشیدی» فرماندهی بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان ارومیه ضمن قدردانی از تیم‌های شرکت‌کننده به سه تیم اول مسابقات، جام قهرمانی به‌همراه حکم قهرمانی و جوایزی اهدا کرد.

همچنین «محمود مقیمی» مدیر شعبه ارومیه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای تیم فوتسال پایگاه بسیج شهید همدانی، بر تاثیر مثبت ورزش در ایجاد روحیه و نشاط در کارکنان تاکید و حداکثر استفاده از امکانات موجود به‌منظور بهبود فعالیت‌های ورزشی در میان کارکنان شعبه و استمرار تلاش‌ها در این زمینه را خواستار شد.

   

 
 
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۳۹
تعداد کلیک: ۱,۷۰۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500